Yves Rocher Ferahlatan Işıltı Veren Maske Yorumum

Yves Rocher Ferahlatan Işıltı Veren Maske Yorumum
Yves Rocher Ferahlatan Işıltı Veren Maske

Yves Rocher Ferahlatan Işıltı Veren Maske Yorumum

Herkese merhabalar! Bugün ki ürünümüz Yves Rocher Ferahlatan Işıltı Veren Maske. Bu ürünü yaklaşık 4 ay önce Yves Rocher Arındıran Maske ile birlikte almıştım. Ikisi de küçük şirin gözüktüler ve içeriğini okuduktan sonra bir denemek istedim. Ayrıca iki üründe yüksek oranda doğal içerikler içeriyor.

Adından da anlaşıldığı gibi benim bu maskeyi alma amacım ışıltı vermesi yüzü canlı göstermesiydi. Biliyorsunuz makyaj yapmıyorum ve bazen böyle ürünlere ihtiyacım olabiliyor. Makyajsız güzel görünmek ile ilgili yazım burada okumak isterseniz. Ürünün içeriğinde yalancı iğde bulunuyormuş. Yalancı iğde nedir diye soracak olursanız cilde ve daha bir çok şeye iyi gelen bir bitkiymiş. Bu ürünün formülü %95’den fazla doğal içeriğe sahip bu oldukça iddalı ve güzel. 

Gelelim yorumuma:

Sürdükten sonra yıkadığınız bir maske değil bu maske. Sürüp yüzünüzde kalıyor ve o şekilde kullanılıyor. Ben yıkayıp kullanılan bir maske olduğunu düşünerek almıştım. Duştan sonra bazı günler yüzüme sürüp o şekilde kullandım. Yapısı krem gibi şeffaf. Bu üründen süper memnun kalmadım ama kötü de diyemem. Doğal olması çok güzel. Işıltı ve parlaklık veriyor ama tam istediğim gibi temiz bir görüntü vermiyor.Temiz bir görüntü vermiyor derken şurda kore nem maskesinden bahsetmiştim ve kullandıktan sonra ışıltılı nemli bir cilt veriyor demiştim. Bu ürün ise sanki yüzünüz terlemiş gibi bir görüntü veriyor doğrusu. Ben o görüntüden pek hoşlanmadım belki çok çok kuru ciltler sevebilir. Ne yazık ki bu ürünü bitince bir daha almayı düşünmüyorum. 

Ürünü denemeyi düşünürseniz küçük bir tüpte ama çok kez kullanabiliyorsunuz bitmiyor. Kokusu da Yves Rocher Arındıran Maske gibi çiçeksi ve ferah. Bu ürün hakkında yorumum bu kadar. Teşekkürler sevgiler.

Yorumlar