Jolie Fresh Kristal Deodorant Yorumum


Jolie Fresh Kristal Deodorant Kullananlar
Jolie Fresh Kristal Deodorant


Jolie Fresh Kristal Deodorant Yorumum


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Jolie Fresh Kristal deodorantından bahsedeceğim. Çok beğeneceğinize eminim iyi okumalar.


Arkadaşlar biliyorsunuz ki hepimiz terlemenin önüne geçmek için daha rahat hissetmek için yaz kış roll on ve deodorant gibi şeyler kullanıyoruz. En çokta yazın bu ürünler vazgeçilmezimiz oluyor. Bende çeşitli markalardan değişik güzel ürünler kullandım memnun da kaldım ta ki hep kullandığım bir ürün cildimi tahriş etmeye başlayana kadar. Hep kullandığım roll on bir an da cildimi tahriş etmeye kızarıklık bırakmaya başladı. Aynı zamanda kızarıklık olan yer acımaya da başlamıştı. Acaba üründen mi diyerek ürünü bir kaç gün kullanmadım kızarıklık geçti tekrar kullanmaya başlayınca aynı şey tekrar başıma geldi ve ben anladım ki cildim artık o ürünü kabul etmiyordu. Böylece daha doğal ürün arayışına çıkmış oldum. Doğal ürünler satan bir dükkanda Jolie Fresh Kristal Deodorantı görüp satıcının da tavsiyesi üzerine aldım. Ve benim bu ürünle tanışıp denemem bu şekilde başlamış oldu. yaklaşık 2 yıldır başka bir şey kullanmıyorum ve çooook memnunum.

Öncelikle Jolie Fresh Kristal Deodorant yüzde yüz doğal bir ürün. Sizde benim gibi doğal ürünlere takıksanız bu ürün sizi çok mutlu edecektir. Ürünün doğallığı 
kendi sitesinde de ürünün üstündeki ambalajında da sık sık vurgulanıyor. Ürünün görüntüsü bir buz kalıbı şeklinde. Ürünün ambalajında:

 Antiallerjik
Ter kokusunu önler
 İz bırakmaz
 Kimyasal içermez
 Mineral tuzlar içerir
 Kokusuzdur
 Kadın ve erkek için
 Çevre için güvenli
 Hamile ve emziren anneler için güvenli

 şeklinde ibareler var. 


 Arkadaşlar ürünün bir kokusu yok uyguladığınızda bir görüntüsü de olmuyor. Dediği gibi iz bırakmıyor. Diğer roll onlar gibi yapışkanlık hissi yok ben bu özelliğini çok seviyorum. Kesinlikle tahriş etmiyor. Ben 2 yıldır kullanıyorum ve hiç tahriş etkisi görmedim. Bu ürün o kadar bereketli ki bir ürün 1 yıl gidiyor.Bu açıdanda oldukça ekonomik. Bence bu üründe önemli olan kullanımı ve uygulanışı. Duştan çıktığınızda kristalin ucunu su ile ıslatarak cildinize uyguluyorsunuz. Temiz cilde uygulanması önemli. Ben her gün duştan sonra 1 kez uyguluyorum ve yetiyor. Ürünün kendi sitesinde de belirttiği gibi arkadaşlar bu ürün terlemenin önüne geçmiyor bu ürün terlediğinizdeki kötü koku saçan bakterilerin önüne geçiyor. Çünkü terlemek önemli bir biyolojik olay. Çoğu ürün terlememenizi sağlayarak aslında iyilik değil kötülük yapıyor. Çünkü ter yoluyla vücuttaki toksinleri atıyoruz. Fakat ben Jolie Fresh Kristal Deodorantı kullandığımdan beri çok fazlada terlemiyorum bunu da belirtmek isterim. Ürün siz fark etmeden kullanırken küçülüp küçülüp gidiyor. Buzun erimesine benzetebilirsiniz o şekilde.Tek uyarım düşürmemeniz çünkü düşürdüğünüzde kırılıyor ve keskin hale geliyor. O şekilde de cildimize uygulamamız zorlaşıyor.

Kimyasal çok fazla sevmeyen biri olarak ben Jolie Fresh Kristal Deodorantı çok sevdim ve müptelasıyım bittikçe alıyorum ve herkese çokça öneriyorum. Sizde deneyip yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim.




Yorumlar

  1. Evet.her kelimenize katılıyorum.harika bir ürün

    YanıtlaSil
  2. Ter kokosu ile gerçekten başa çıkamadım uzun yıllar, ne yaptıysam ne kadar hassas davrandıysam asla sonuç alamadım, bu ürünü yaklaşık 10 yıl önce eczanede keşfettim ve çok memnun kaldım. Hala kullanıyorum stokladıklarımı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Sadece jilet kullandığınız zaman bu ürünü o gün kullanmayın biraz rahatsızlık vermişti bana.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduğunuz için teşekkürler yorum yapmayı ve instagram adresimize uğramayı unutmayın!