Oriflame Love Nature Güzellik Kiti - Kayısı Özlü Arındırıcı Yorumum

Oriflame Love Nature Güzellik Kiti - Kayısı Özlü Arındırıcı Yorumum
Oriflame Love Nature Güzellik Kiti - Kayısı Özlü Arındırıcı Yorumum

Oriflame Love Nature Güzellik Kiti - Kayısı Özlü Arındırıcı Yorumum

Herkese selam sizleri özledimmm! Okul sebebiyle bloğa yazı yazmaya zaman bulamasam da denediğim çok güzel ürünler oldu. Vakit buldukça hepsini güzel güzel sizlere yazacağım. Bugün kü konuğumuz Oriflame in Love Nature Güzellik Kitinden Kayısı Özlü Arındırıcı. 

Öncelikle bu güzellik kitinden bahsetmek istiyorum. Meyve özlerinden oluşan 3 farklı ürün var bu kitte. Çok mu çok tatlılar görüntüleri, renkleri falan ben bayıldım. Herhalde blogumun en renkli yazısı bu oldu. 1. ürün bugün bahsedeceğim kayısı özlü şekerli bir arındırıcı yani peeling. 2. ürün yaban mersinli pürüzsüzleştirici yüz maskesi. 3. ürün ise karpuzlu serinletici ve nemlendirici bir jel. Kulağa üçü de çok hoş gelmiyor mu? Yanılmıyorsam bu güzellik kiti yazın üretilmişti 1 kaç yıl önce ve ben ilk günden beri katalog da oldukça alıyorum. Bir kere üç farklı etki ve meyve özleri çok hoşuma gitti. Diğer bir hoşuma giden ise boylarının küçük olması. Taşıması kullanması oldukça kolay. Hadi gelelim şimdi bugün kü bahsedeceğimiz bir numaralı bebeğe.


 Oriflame Love Nature Güzellik Kiti kullananlar
 Oriflame Love Nature Güzellik Kiti

Öncelikle bir peeling sever olarak kendimi böyle değişik ürünler deneyince peeling gurmesi gibi hissetmiyor değilim. Bu yüzden size en doğru şeyleri yazmak istiyorum. Neyse gelelim konumuza; kokusu kayısıyla beraber böyle turuncu meyveler gibi kokuyor. Ama içinde sadece kayısı var merak etmeyin. Ben kokusunu seviyorum. Kullanımı kolay bununla birlikte belirtmeliyim ki taneleri biraz sert bu yüzden kullanırken çok sert hareketler yapmamaya özen gösteriyorum. Yüzüme sürdüğümde sürdüğüm kısımlar daha ovalamadan ısınmaya başlıyor. Değişik bir his fakat ben sevdim. Tüm yüzüme iyice uygulad
ıktan sonra yüzüm biraz ısı değiştiriyor dediğim gibi. Bir kaç dakika bekledikten sonra da yıkıyorum. Ve ta taaaaa

Ciddi anlamda cildim arınıyor. Yumuşacık dümdüz bir cilt oluyor. Aynada fark edilebilecek kadar bir etki oluyor ben de diyebilirim. Sağladığı pürüzsüzlük hissi çok güzel. Bu peelingi yaptığımda öylesine yapıp çıkmış gibi hissetmiyorum gerçek bi arındırma sağladığını hem gözle görüyorum hem de pürüzsüzlük sayesinde hissedebiliyorum. Yine güzel bir özelliği cildimi hiç kurutmadı. Ürünün üzerinde yazmıyor ama yanlış bilmiyorsam kayısının nemlendirici özelliği zaten var.

Ürünün küçük olması taşıma ve benzeri şeyler için güzel ama bitme olarak dezavantaj olduğunu söylemem lazım. En fazla 6 kullanımdan sonra bitecek bir ürün. Ama yine de Kayısı Özlü Arındırıcı benim favorilerim arasında. Ben çok severek kullanıyorum ve sizlere de öneriyorum.

Bu güzellik kitini böyle tek tek daha ayrıntılı şekilde ele almak istedim. Diğer ürünleri de en yakın zamanda yazacağım. Ayrıca böyle çok güzel bir kutusuda var içinde tutabiliyorsunuz ordan oraya giderken taşıyabiliyorsunuz. Siz bu ürünlerden birini denediniz mi? Yorum yazarsanız çok sevinirim. Sevgiyle kalın. 


 Oriflame Love Nature Beauty kit
 Oriflame Love Nature Güzellik Kiti

Yorumlar

  1. çok guzel anlatmısınız gercekten söylenildiği gibi bir etki bıraktı bende de :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduğunuz için teşekkürler yorum yapmayı ve instagram adresimize uğramayı unutmayın!