Yves Rocher Arındıran Maske Yorumum

Yves Rocher Arındıran Maske
Yves Rocher Arındıran Maske

Yves Rocher Arındıran Maske Yorumum

Herkese merhabalarrr! Umarım gününüz oldukça iyi geçiyordur. Bugünki ürünümüz Yves Rocher Arındıran Maske. Benim maskeleri, özellikle 5-10 dk da kuruyan maskeleri çok sevdiğimi bilirsiniz. Hele bir de bu maske arındırıyorsa her şey harika olur. İşte Yves Rocher Arındıran Maske´de böyle bir şey. Bu maskenin formülü %92’den fazla doğal içeriğe sahip. Bu maskeyi bir yerden duymadım sadece kendim yves rocher´in ürünlerini denemek istedigim için aldım. Yves Rocher´den yaptığım ilk alışveriş ve bakalım Yves Rocher ya beni kaybetti ya da kazandı hahaha.

Gelelim Yorumuma:

Ürünü duştan önce sürüp kuruyana kadar bekliyorum yaklaşık 5-10 dk. Katılaşıp yüzünüzü hareket ettiremeyeceğiniz şekilde kuruyor. Kullanımı oldukça kolay. Yıkayınca kolayca çıkıyor. Kokusuda oldukça güzel çiçeksi ve ferah. Cildi derinlemesine arındırır ve cildin mat bir görünüme sahip olmasını sağlar.* Fazla sebum azalır, gözenekler daha sıkı ve mat bir görünüm kazanır.* bunlar vaadleri arasında. Öncelikle küçük bir tüpte olmasına rağmen ürün bitmiyor ve çok güzel gidiyor. Katılaşan maskeyi duşta yıkadıktan sonra cildinizi kurutmuyor. Cildinizi germiyor. Benim için süper bir arındırma hissi vermese de yine orta diyebileceğim bir ürün.  Bu arındırma hissini vermemesi biraz kötü ama içeriğinin doğal olması artılarından. Bu tüpü bitirdikten sonra bir daha alır mıyım bilmiyorum. Ben ihtiyaç duydukça kullanmaya şimdilik devam edeceğim. Bu ürün hakkında söyleyebileceklerim bu kadar. Sevgiler.

Yorumlar