Oriflame Swedish Spa Derinlemesine Temizleyici Yüz Arındırıcısı Yorumum



Oriflame Swedish Spa Derinlemesine Temizleyici Jel
Oriflame Swedish Spa Derinlemesine Temizleyici

Oriflame Swedish Spa Derinlemesine Temizleyici Yüz Arındırıcısı Yorumum

Herkese merhaba arkadaşlar bugün sizlere denemek için aldığım ve memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim. Oriflame Swedish Spa Derinlemesine Temizleyici Yüz Arındırıcısı. Bu ürün Oriflame´in Swedish Spa serisinden. Evde spa keyfi gibi vaatleri olan bir seri bu. Bu seriden kullandığım ilk ürün ve bence gayet başarılı. İçeriğinde deniz yosunu ve deniz tuzu içeriyor bende bu yüzden denemek istedim. Ayrıca içeriğinde nemlendirici gliserin ve shea yağı da içeriyormuş. 

Oriflame Swedish Spa Derinlemesine Yüz Arındırıcısı
Oriflame Swedish Spa Derinlemesine Yüz Arındırıcısı 

Haydi gelelim yorumuma:

Öncelikle ben kokusu ile başlamak istiyorum. Ne koktuğunu tam çözememekle birlikte çok iç açıcı bir kokusu yok bunu söylemeliyim. (Biraz yumurta biraz yosun gibi kokuyor.) Yapı olarak kremsi ve partikülleri gerçekten küçük, hassas ciltler de dahil tüm cilt tiplerine iyi gelebilecek bir ürün. Ben duşta her zaman ki gibi ihtiyacıma göre tüm yüzüme masaj yaparak uyguluyorum. Ve biraz bekletip yıkıyorum.


Partikülleri küçük olmasına ve kremsi bir yapısı olmasına rağmen çok güzel arındırıyor ve ölü hücreleri yok ediyor. Ben gerçekten beğendim. Ayrıca kullandıktan sonra cilt tonunu açıyor. Benim cildime çok iyi geldi. 2-3 haftada bir kullanıyorum.

Kullandıktan sonra cildimi kurutmadı. Ama yinede üzerinden tonikle geçmekte fayda var diyerek ben genelde geçiyorum. Beğendiğim beklentimi karşılayan bir ürün oldu. Kremsi oluşu ve buna rağmen derinlemesine temizlemesi favorim.
Eğer güzel bir yüz arındırıcısı arıyorsanız. Size bu ürünü önerebilirim. Sevgiyle kalın.

Ayrıca burda iki tane daha kullandığım arındırıcı/peeling önerisi var okumak istersen üzerine tıkla.
Oriflame Love Nature Güzellik Kiti - Kayısı Özlü Arındırıcı Yorumum
Neutrogena Visibly Clear Correct & Perfect Peeling Jel Yorumum

Yorumlar