Crystal Deodorant Stick Yorumum

 Crystal Deodorant Stick Yorumum
 Crystal Deodorant Stick

Crystal Deodorant Stick Yorumum

Herkese merhabalarrrr! Yepyeni bir ürünle karşınızdayım. Bu ürün Crystal Deodorant Stick. Biliyorsunuz ki ben kristal deodorant kullanıyorum. Kristal deodorant nedir dersek aslında doğal bir tuzun roll on şeklini almış halidir. Piyasadaki gaz deodorantların, roll onların ne çok kimyasal içerdiğini ve vücudumuza zararlarını artık hepimiz biliyoruz. Bende yaklaşık 3-4 yıldır kristal deodorant dışında bir şey kullanmıyorum. Önceki yazımda bahsettiğim ve çok memnun kaldığım Jolie Fresh Kristal Deodorantı bitirdikten sonra tekrar almaya gittiğimde satın aldığım yerde bulamayınca geçici bir arayışa geçtim. Açıkçası kristal deodorant bulabileceğimi sanmıyordum ve az kimyasallı geçici bir ürün almak için girmiştim mağazaya. Ve şaşırarak bu ürünle karşılaştım. Ya daha önce ben fark etmedim ya da kristal deodorantlar yeni yeni popüler olmaya başladı ne dersiniz? Çünkü ben hep aktar gibi yerlerde görüyor ve oralardan alıyordum. Neyse ürünü biraz inceledikten sonra almaya karar verdim.

Gelelim Yorumuma:

Öncelikle bir önceki kullandığım ve yazısını yazdığım Jolie Fresh Kristal Deodorant ile neredeyse aynı etkileri olduğunu belirtmeliyim. Ter kokusunu önlüyor, iz bırakmıyor, alerji yapmadı, Yine tüm kristal deodorantlarda olduğu gibi duştan sonra ucunu ıslatarak kullanıyorsunuz bu ürünüde ve 7-8 ay gidebilecek bir ürün kullanımınıza göre. Buraya kadar her şey süper ve ben ürünü baya beğenmiştim hem ulaşılabilir olması, mağazada satılması hem de önceki kullandığım ürünle neredeyse aynı olması baya güzeldi. Ta ki bir şeyi fark edene kadar... Bu ürünü sizlere yazmadan önce biraz araştırayım dedim ve bu şekilde kristal deodorantların bazılarında Amonyum Alum maddesini içerdiğiyle ilgili yazılara rastladım. Daha sonra bu maddeyi araştırdım ve özetle Alüminyumun bir çeşidi ve genel olarak bu şekilde kristal yapıdaki temizleme ürünlerinde kullanılıyor. Okuduğum yazılara göre henüz tam anlamıyla zararlı olup olmadığı bulunmamış fakat yine de aluminyumun bir türü olduğu için yüzde yüz güvenilir olmadığı yazıyor. Tabi siz daha detaylı araştırıp daha sağlıklı sonuçlar alabilirsiniz. buraya link bırakıyorum ben bu siteden ve başka sitelerden okudum. Daha sonra benim ürünümde de var mi diye baktım ve arkada yapışkanlı alanı çıkarınca içindekiler kısmında Amonyum alum yazısını gördüm. Açıkçası biraz hüzün çünkü bir önceki kullandığım ürün hiç bir kimyasal içermiyordu ve gönül rahatlığıyla kullanıyordum.

 Crystal Deodorant Stick
 Crystal Deodorant Stick Yorumum

Kısacası ürün güzel fakat bu benimde yeni edindiğim bilgiyi eklemeden geçemezdim. Sizde dikkatli ürün alın ve o şekilde kullanın. Ben şimdilik kullanmaya devam ediyorum. Muhtemelen bunu bitireceğim ama bir sonraki aldıklarımda kesinlikle dikkat edeceğim. Aslında bu kimyasalı içermeseydi ve ben o yazıları okumasaydım ürün benim için yüzde 90 güzel bir üründü fakat şimdi küçük bir soru işareti oluştu bende. Bu ürün hakkında yorumlarım bu kadar. Sizinde yorumlarınızı merak etmekteyim aşağı yazabilirsiniz. Teşekkürler sevgiler.


Yorumlar