Neutrogena Visibly Clear Correct & Perfect Peeling Jel Yorumum

Neutrogena Visibly Clear Correct & Perfect Peeling Jel Kullananlar
Neutrogena Visibly Clear Correct & Perfect Peeling Jel


Neutrogena Visibly Clear Correct & Perfect Peeling Jel Yorumum

Merhabalar arkadaşlar bugün sizlere çok sevdiğim Neutrogena Visibly Clear Correct & Perfect Peeling Jel den bahsedeceğim. İyi okumalar.




Benim herhalde cilt ürünlerinde tek vazgeçilmezim olan şey peelinglerdir. Hiç bir şey yapmasam da peeling yapmayı çok seviyorum. Ölü derileri alması gözenekleri temizlemesi cildi daha güzel ve daha sağlıklı gösteriyor. Peeling yaptığımda cildim derinlemesine temizleniyormuş gibi hissediyorum. Ben bazen 15 günde bir bazen ayda bir peeling uyguluyorum arkadaşlar. Cildimin durumuna göre bu değişiyor ona göre hareket ediyorum.


Neutrogena Visibly Clear Correct & Perfect Peeling Jel in güzel bir kokusu var kullanırken o hoş koku burnunuza tatlı tatlı geliyor. Yapısı kremsi yapıda ve partikülleri küçük bu yüzden uygularken yumuşak bir şekilde etki ediyor. Cildi çizmiyor. Ben ıslak yüzüme masaj yaparak uyguluyorum biraz bekledikten sonra yıkıyorum. En en sevdiğim özelliği yüzü hiç bir şekilde kurutmaması. Biliyorsunuz çoğu temizleyici yıkadıktan sonra cildi kurutur bu peelingte böyle bir etki hiç yok. Kullandıktan sonra gözeneklerimin temizlediğini düşünüyorum.Yüzü yumuşacık yapıyor ve renk tonunu kesinlikle eşitliyor. Ve çoğu temizleyici de olduğu gibi cilt tonumun bir renk açıldığını hissediyorum. Ayrıca bu peelingi kullandıktan sonra yüzümün pürüzsüzleştiğini hemen görebiliyorum. Dediğim gibi yüzümün ihtiyacına göre ayda bir veya 15 günde bir uyguluyorum arkadaşlar. Yeterlide geliyor şahsımca.

Bu ürün yine aldığımdan beri bitmeyen ürünlerden biri. Severek kullanıyorum cildi kurutmaması en favori özelliği benim için. Eğer sizde bir peeling arayışı içindeyseniz ve yüzü kurutmasın istiyorsanız rahatlıkla önerebilirim.

Yorumlar