Neutrogena Onarıcı Bakım Vücut Losyonu Yorumum

Neutrogena Onarıcı Bakım Vücut Losyonu
Neutrogena Onarıcı Bakım Vücut Losyonu Yorumum

Neutrogena Onarıcı Bakım Vücut Losyonu Yorumum

Merhaba arkadaşlarrr! Nasılsınız umarım iyisinizdir. Bugün sizlere bir bakım losyonu önerisi ile geldim. Neutrogena Onarıcı Bakım Vücut Losyonu. Haydi yorumumu okumaya.

Öncelikle böyle bir ürün aramamın sebebi alt bacağımda ki önüne geçemediğim kuruluktu. Bu kuruluk hem cildimi sertleştirdi hem de batık oluşumuna ortam hazırladı. Eğer böyle bir kuruluğunuz varsa ne demek istediğimi anlarsınız. Alt bacağım baya kötü bir hal aldı ve ben artık buna bir dur demeliyim diyerek iyi bir krem arayışına çıktım. Hem kuruluğa iyi gelecek hem de batıklarımdan oluşan yaralara iyi gelebilecek bir krem arıyordum ve Neutrogena nın bu ürününü gördüm.
Neutrogena Onarıcı Bakım Losyonu Yorumum
Neutrogena Onarıcı Bakım Vücut Losyonu

Ürün ileri derecede kuru, tahrişe yatkın ve hassas ciltler için yani tam aradığım tarzda. 
Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ürünü ve çok memnunum. Bir kere kuruluğuma çok çok iyi geldi hem de ilk kullandığım günden itibaren. Ürünü kullandıktan sonra ertesi gün hala cildim yumuşacık ve nemliydi. Ben bu kadar çabuk bir etki beklemiyordum. Losyon şeklinde olmasına rağmen gerçekten güzel bir nemlendirme sağlıyor. Ürün büyük olduğu için 1 ay hatta 1.5 ay kadar kolay gidebilir. Ayrıca pompalı bir başlığının olması çok rahatlık sağlıyor. Ben her gün yatmadan önce masaj yaparak sürdüm. Emilimi de gayet iyiydi, açıkçası bir krem ya da losyon da en sevmediğim şey emilmemesi ve yüzeyde kalmasıdır. Bu üründen böyle bir şeyle karşılaşmadım güzelce emildi. Ben tahmin edebileceğiniz gibi parfümsüz olanını tercih ettim biraz ilaç gibi kokuyor. Ama zaten bacağıma sürdüğüm için hiç rahatsız edici değil. 

Batıklarım konusunda ürünün böyle bir vaadi olmamasına rağmen cildimi yumuşattığı için batıklarımı da günden güne azalttığını söyleyebilirim. Eğer böyle bir sorununuz varsa sizi anlıyorum ve bu ürünü hemen alın diyorum. Batık yaralarımı ise bu süreçte ben kendimde çok ellememeye çalıştım ve düzelmeler oldu (aferin bana). Fakat tamamen geçmedi eğer sadece batıklarınızla ilgili bir krem istiyorsanız o konu da ki bir ürünü alabilirsiniz. Ama ben de gözle görülür derece de iyileşme sağladığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.

Şuan elimde ki kutu bitmek üzere ve bende ikinciyi aldım bile.  Neutrogena Onarıcı Bakım Vücut Losyonunu 2. alışımda, bulmak ta anlamadığım bir şekilde zorlandım. Her mağazada yok eğer almak isterseniz internetten alabilirsiniz ya da ben migrosta buldum oradan da alabilirsiniz. Bu küçük bilgiyi de verdiğime göre galiba söyleyebileceklerim bu kadar bu ürün hakkında.

Kış gelirken kuruluk problemleri baş göstermişken bu ürüne bir bakın derim. Ben sadece alt bacağıma uyguluyorum çünkü kuruluk sadece orda var. Ve şuan gayet memnunum. Sizleri seviyorum umarım bu yazıyı beğenmişşinizdir. Sevgiyle kalın. Instagramdan takip etmeyi unutmayın! @denedimnoktacom

Yorumlar