Humble Brush Bambu Diş Fırçası Yorumum



Humble Brush Bambu Diş Fırçası
Humble Brush Bambu Diş Fırçası Yorumum

Humble Brush Bambu Diş Fırçası Yorumum

Herkese merhaba arkadaşlar. Uzun bir aranın ardından sizlere bugün bir yazı yazabiliyorum. Bugün kü bahsedeceğim ürün Humble Brush Bambu Diş Fırçası. Bilmiyorum daha önce içiniz de kullananınız var mı ama raflarda gördüğünüze eminim.Diğer diş fırçam artık beni at diye bağırmaya başlayınca yeni diş fırçası arayışına girdim. Aslında bakarsanız internetten çok araştırmaya fırsat olmadan o gün mağazada olduğum için almam gerekti. Biraz göz gezdirdikten sonra Humble Brush Bambu Diş Fırçasının tahta sapı diğerleri içinde dikkatimi çekti ve biraz kutuyu elimde evirip çevirdikten sonra almaya karar verdim.

Size önce biraz bu ürünün özelliklerinden bahsedeyim. Çünkü bahsedilmeye çok değer özellikleri var. Bu diş fırçası bambudan üretiliyor. Aslında görmüş olduğumuz o tahta kısım bir bambudan yapılma. Plastik olmaması beni çok mutlu etti. Çünkü bu ürünü, yüzde yüz dönüştürebilir kılıyor. Ürünün kutusunda ve kendi sitelerinde de bahsettikleri her yıl milyonlarca plastik diş fırçasının atılıp yerine yenisinin alındığı ve bu şekilde çevreye çok fazla zararımızın dokunduğu. Aslında normalde hiç düşünmediğimiz aklımızda olmayan bir olay bu ama durup düşününce gerçekten çevreye verilen zarar çok fazla değil mi? Bu yüzden bunu fark edip bu şekilde dönüştürülebilir bitkisel materyal kullanılan diş fırçaları üretmeye başlamışlar. Yani bu ürün çevreye çok duyarlı. Sadece diş fırçası değil kutusu da yüzde yüz dönüştürebilir bir materyalden yapılmış. Bence kocaman bir alkış. 

Bir diğer güzel yanı ise her bir ürün alışınızda ihtiyacı olan çocuklara ağız ve diş sağlığı ile ilgili yardım edilmesi için humble smile vakfına bağış yapmış oluyor olmanız. Ben bu markayı nasıl yeni keşfettim onu da sorgulamıyor değilim. 

Yapısında bambu kullanılması bu ürünü antibakteriyel yapıyor ve bu şahane bir durum. Hem çevreye yararlı hem kendi sağlığınıza yararlı. Ayrıca önemsiyorsanız bu ürün aynı zamanda vegan bir ürün. Tabi ben bunların bir kısmını ürünün kutusu üzerinde okudum ama çoğu şeyi daha sonra internetten araştırıp buldum. Ve gerçekten çok hoşuma gitti.

Hadi gelelim şimdi benim yorumlarıma:

İlk olarak bahsedeceğim şu ki ben biraz uzun diş fırçalayan biriyim ve önceki diş fırçamda diş etimin kanadığı oluyordu. Bu diş fırçasında fark ettiğim ilk şey hiç bir şekilde baskı yapmıyor oluşu ve kanama durumu hiç yaşamadım.(aynı sürelerde fırçaladığım halde) Kılları da gerçekten diğer fırçalara göre daha yumuşak. Bu benim için baya kullanışlı bir özellik oldu. Diğer bir fark ettiğim çok kolay temizlenmesi diğer fırçalarda bazen diş macununun dipte kalma olayı benim en sevmediğim olaylar arasındadır. Bu diş fırçasında bunu hiç yaşamadım hatta üstüne o kadar kolay bir şekilde temiz hale geliyor ki 3 saniye falan alıyor. Sapının tahta olduğunu yukarda söylemiştim. İlk kullandığımda tabi ki farklı geldi ağızda tahta tadı, plastiğe alıştığım için. Fakat ben ikinci fırçalamada hemen alıştım ve beni artık hiç rahatsız etmez oldu. Hatta şuan daha hijyenik olduğunu bilmek fırçalarken daha rahat hissettiriyor diyebilirim. 

Uzun süre diş fırçaladığımı söyledim, bu yüzden bazı diş fırçaları temizlemenin ötesinde dişlerimi çiziyor gibi hissettiğim oluyordu. Ama humble brush ta bunu hiç yaşamadım. O yüzden benim fırçalama stilime uyum sağlayan bir diş fırçası oldu kendileri. Artı olarak aşırı hafif olduğunu söylemekte istiyorum. Eli hiç yormuyor.

Son olarak tutuşu ve kullanışını çok kolay ve ergonomik buldum. Dümdüz bir şekilde yontulmuş oldukça pratik kullanım sağlıyor. Gördüğünüz gibi ben baya memnunum. Çevre dostu ürünleri çok seviyorum ve fırsat oldukça seçimlerimi bu yönde yapmaya çalışıyorum. 
Humble brush bambu diş fırçası da bence çevre dostu olmak konusunda baya ileri bir seviyede yer alıyor. Bu ürünü çok sevdim ve kullanmaya devam edeceğim. Benim ki yetişkinler için yumuşak olanı. Siz de almak istediğinizde kendinize göre tercih edebilirsiniz. Sizde çevre dostu ve plastiklerden uzak bir ürün arayışındaysanız Humble Brush Bambu diş fırçasını bir deneyin derim. Sizleri seviyorum umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sevgiyle kalın.

Yorumlar