Forever Bright Aloe Vera Toothgel Diş Macunu Yorumum

Forever Bright Aloe Vera Toothgel Diş Macunu
Forever Bright Aloe Vera Toothgel Diş Macunu Yorumum

Forever Bright Aloe Vera Toothgel Diş Macunu Yorumum

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Forever markasının Diş Macununundan bahsedeceğim. Daha önce forever markasını duydunuz mu bilmiyorum, daha çok bitkisel ürünler satan bir marka. Bende daha önce duymuştum ama ürünüyle bu yıl tanıştım.Öncelikle bu diş macununun içeriğine bakacak olursak aloe vera ve arı poleni var olduğu yazıyor. Zaten ikisi de güzel bileşenler. Buradan bir artı kazandı. Sitesinde aloe vera jeli ile arı propolisinin birleşiminin, diş etlerini ve ağız içi yüzeyini rahatlattığı yazıyor. İçeriklerin böyle bir etkisi varmış.

Açıkçası iyi bir şekilde temizliyor. Temizlik hissi bir şey yiyip içseniz de devam ediyor ve ben bu özelliğini seviyorum. İçeriğinde doğal nane aroması var ve bu da baya ferah bir etki sağlıyor. Hatta kokusu bana çocuklukta ki kullandığım naneli diş macunlarını hatırlattı. Yani kokusunun da çok güzel olduğunu söyleyebilirim. Yine kendi sitesinde yazan içinde diş minesini çizen maddelerin bulunmaması olayı da beni çok mutlu etti. Her gün dişimize kullandığımız bir ürün sonuçta ve dişi çizmemesi önemli. Tabi burda kullandığınız diş fırçasının da önemli olduğunu ben naçizane belirteyim. Benim şuan severek kullandığım ürün Humble Brush Diş Fırçası eğer yorumunu okumak istersen yazım burda. Bu üründe florür bulunmaması da yine benim için güzel bir haber. Florürün ne kadar zararlı olduğunu artık herkes biliyor sanırsam. Florürün ne zararı var diyecek olursanız doktorların söylemine göre florürün üreme sistemine, beyne, biyobirikime (vücutta kimyasalların birikmesi), erken ergenlik sendromuna ve zeka geriliğine neden oluyormuş diyerek küçük bir soru işareti kafanızda bırakıp devam etmek isterim. Diş macunu alırken florür olup olmadığına bakmak gerçekten önemli.

Son olarak bu ürün hakkında ki yorumları okursanız oldukça güzel şeyler görebiliceksiniz. Diş eti kanaması bu ürünü kullandıktan sonra geçen, diş rahatsızlığı olup ürünü kullandıktan sonra azalan ve daha daha bir sürü. Fakat ben bu noktada ne yazık ki böyle bir sorunum olmadığı için kendi deneyimimi aktaramıyorum. Eğer merak ederseniz internetten diğer yorumlara da bakabilirsiniz.

Ayrıca internette bu diş macunu ile ilgili bir sürü daha etki yazılı örnek vermek gerekirse:
Diş eti problemlerini ve tartarlarını yok eder.
Ağız kokusunu giderir ve aftlarda etkilidir.
Diş ağrılarında çok etkili olmaktadır.
Diş ve çene iltihaplarında başarılı sonuçlar alınmaktadır.
Dişleri beyazlatır, diş lekelerinin giderilmesinde etkilidir.
İsviçre'de Dünya'nin En İyi Diş Macunu ödülünü almıştır. (1999)
gibi

Fakat ben bu maddeleri ürünün resmi sitesinden görmediğim için emin olamıyorum. Benim yazılarımı yazarken genelde referans aldığım ürünlerin resmi sitesi ve kendi deneyimlerim. Bunu da küçük bir dipnot olarak araya sıkıştırayım. Bu yüzden bu maddeler ve dahası konusunda kesinliğim yok.

Şuan 2. ürünü kullanıyorum ve ben memnunum. İçeriği hoşuma gidiyor ve kullanmaya devam edeceğim. Bu arada diş macununda köpürmesi benim için önemli diyorsanız bu diş macunu baya köpürüyor. Söyleyebileceklerim bu kadar bu ürün hakkında. Umarım beğenmişsinizdir bir sonra ki yazı da görüşmek üzere. Sevgiler.

Yorumlar

  1. konulojiden selamlarrrr seviliyorsunuz yazılarınızı seviyorum ve devamını bekliyorum ^_^ ❤️
    acaba bu dişmacununun fiyatı nedir?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduğunuz için teşekkürler yorum yapmayı ve instagram adresimize uğramayı unutmayın!