Watsons Natural Aloe Vera Lip Balm Yorumum

Watsons Natural Aloe Vera Lip Balm
Watsons Natural Aloe Vera Lip Balm

Watsons Natural Aloe Vera Lip Balm Yorumum

Herkese merhaba! Sonunda bu coronalı  karantinalı  günlerimizde vaktimi öldürmeden üreterek zaman geçirebildiğim blogumdayım. Sizleri kocaman selamlıyorum. Hem de çok sevdiğim bir ürün olan Watsons Natural Aloe Vera Lip Balmım ile selamlıyorum. Lip balmsız yaşayamayanlardan değilim ama kış aylarında olsun ya da dudaklarımı kuru ve cansız gördüğümde ben de herkes gibi kullanıyorum. Şuan ki favorim olan Watsons Natural Aloe Vera Lip Balm yorumu buyrun sizlerle.

Öncelikle benim bu ürünü alma sebebim kutusundaki %99 doğal içeriklere sahip olduğu ibaresi ve aloe vera özleri içermesi oldu. Naturals by Watsons serisinden kullandığım ilk ürün. Ürünün özelliklerine gelecek olursak kokusuz şeffaf renkte bir stick lip balm. Dermotolojik olarak test edilmiş ve organik sertifikası olduğu yine kutusunun üstünde belirtilmiş. Bunlar oldukça güzel artılar. Bu ürünü kışın aldım ve ihtiyacım oldukça kullanıyorum oldukça memnunum.

 Watsons Natural Aloe Vera Lip Balmı aldığımda kış mevsimiydi ve dudaklarım kuruyordu. Artık en son o kadar çok kuruduki ben de bir lip balm almalıyım dedim ve bu ürünü aldım. Aynı gün içince belki 2 defa sürdüm. Ertesi sabah abartmıyorum o kuruyan kısım ile birlikte tüm ölü hücreyi aldı ve dudaklarım yumuşacık oldu. Daha sonra bu ürün benim favorim oldu. Kış boyu bu ürünü ihtiyacım oldukça kullandım ve çok memnun kaldım. Sizlerede gönül rahatlığıyla öneriyorum.

 Yazım ilkbahara kalsada siz bu ürünü aklınızda çıkarmayın derim. Hepinize bu karantinalı zor günlerde üreterek vakit geçirebileceginiz güzel günler diliyorum. Sevgiyle kalın. 

Yorumlar