Kore Ürünleri-Waterfull Pure Essence Mask Sheet Yorumum

Waterfull Pure Essence Mask Sheet
Waterfull Pure Essence Mask Sheet

Kore Ürünleri-Waterfull Pure Essence Mask Sheet Yorumum

Herkese merhabalarr! Bugün oldukça farklı bir ürünle karşınızdayım. Aslında ürünümüz bir nem maskesi ama bir kore markası olmasıyla farklılaşıyor. Waterfull Pure Essence Mask Sheet, güneş kremini saymazsak ilk kullandığım kore ürünü diyebilirim. Korelilerin ciltlerine ne kadar özen gösterdiğini ve bir sürü değişik cilt ürününe sahip olduklarını bilmeyen yoktur. Neyse ki sonunda ben de koreli arkadaşlarım sayesinde bu ürünleri deneme fırsatı buldum ve blogumda bu şekilde bir kore serisi oluşturmaya karar verdim. K-beauty sevenler buyursunlar buraya.

Öncelikle bu bir kağıt maske. Aynı zamanda benim kullandığım ilk kağıt maske ve arkadaşlar gerçekten bugüne kadar neden kullanmamışım diye sorguladım. Terapi gibi böyle bir rahatlık yok. Açıkçası fırsat buldukça kağıt maskeyi bundan sonra edinicem ve yapıcam. 

Bu maske Okaliptüs ağaçlarından yüzeye kusursuz yapışan liflerden yapılmıştır.* Yoğun nemlendirme sağlamak için derinlemesine nüfuz eden Hyaluronik Asit ile formüle edilmiştir* Cilt ısısını anında soğutur* Cilt daha yumuşak, pürüzsüz ve yatıştırılmış görünür.* Ürün hakkında birkaç bilgi böyle.


Gelelim Yorumuma:

Öncelikle kullanımı kolay ben yatarak tuttum ayağa falan çok kalkmadım kalksam belki biraz düşebilirdi. Yüzünüze tam oturuyor galiba kağıt maskelerde bu biraz sıkıntı olabilecek bir şey ama gayet güzel yüzüme uydu. Ben 15-20 dk bekletip daha sonra kalan sıvıyı yüzüme yedirdim.Yanlış hatırlamıyorsam ben bunu peeling sonrasında yapmıştım. Arkadaşlar gerçekten yüzüm bir bebek oldu. Bi kere çok iyi nemlendiriyor bunu hissediyorsunuz yani ve tam olarak korelilerin cildi gibi oluyor cildiniz. Korelilerin cildinde hep bir temiz parlama vardır işte aynen öyle oluyor. Yapısı çok güzel yapış yapış bir his vermiyor çok güzel bir bitişi var. Ne yağlı bir görüntü bırakıyor ne de yapış yapış. Cildinizde highliter varmış gibi bir etkisi var. Cildim neme süper doymuş gibi görünüyordu bu maskeyi yaptığımda. Son güzel yanı ise ertesi günde aynı nemliliği ve ışıltıyı yüzümde hissettim.

Bu maskeye kesinlikle bayıldım ve arkadaşlarımdan isteyeceğim bir maske oldu. Eğer edinmek isterseniz Türkiyede satılmıyor ama amazon, alibaba gibi büyük sitelerde var. K- beauty serisinin 1. yorumu bitti. Siz hangi kore ürünlerini kullandınız? Hangilerini önerirsiniz yorumlara bekliyorum. Sevgiyle kalın.

Yorumlar