Sağlık Deposu Şeftalili Smoothie!

Şeftalili Smoothie tarifi
Sağlık Deposu Şeftalili Smoothie

Sağlık Deposu Şeftalili Smoothie!

Merhaba arkadaşlar bu hafta sizlere tariflerimden bahsederek başladım bugün de öyle olsun istedim. Bugün ki tarifimiz sağlık deposu şeftalili smoothie tarifi. Notlar alınmaya başlansınnn. Hazır mıyız? Sağlıklı mı sağlıklı bu çok taze yaz içeceğimiz için sadece 3 malzemeye ihtiyacımız var. Çok basit sağlıklı ve bir o kadarda lezzetli.


Buzlu şeftali
Dondurulmuş şeftali
Bal
Bal
kefir
doğal kefir

Malzemelerimiz:

Dondurulmuş şeftali
Kefir
Bal

İlk olarak dondurulmuş şeftalilerimizi çekiyoruz küçük hale gelene kadar. Bizim evde daha önceden dondurduğumuz şeftaliler mevcuttu. Ben direk onları kullandım. Eğer sizde şuan yoksa bir şeftaliyi kare kare kesip buzluğa atabilirsiniz. Donduktan sonra da çıkarıp kullanabilirsiniz. İçeceğimiz bir yaz içeceği olduğu için donmuş şeftali kullanmak daha güzel olacaktır. Şeftalilerimizi çektikten sonra üstüne kefirimizi ekliyoruz. Ve tekrar çekmeye başlıyoruz. Ben doğal kefir kullandım ama hazır kefir de olabilir. Hazır alacaksanız kefirinizin sade olması gerektiğini unutmayın yeter. Şeftali ve kefir birbiriyle karışıyor ve son adımımız kalıyor. Biraz daha tatlanması için karışımımıza sağlık deposu balımızı ekliyoruz ve tekrar çekiyoruz. Bütün malzemeler birbiriyle homojen bir şekilde karışıyor.


Şeftalili Smoothie tarifi
Şeftalili Smoothie

Veeee smoothiemiz hazırrrrr.
Kefirin sağlık için önemini artık hepimiz biliyoruz. Bal ve şeftalide eklenince gerçekten müthiş bir sağlıklı içecek ortaya çıkıyor. 
Bu smoothie sıcaklarda çok iyi gelecek emin olun. Ben çok severek yapıyorum. Bugün annemle babama da tattırdım ve bayıldılar. (hahaha biraz kendimi öveyim.) 

Kefiri sade içemeyenler elbette ki vardır bu tarifi deneyin ve kefirle tekrar tanışın demek istiyorum. Bu smoothie yi spor sonrası da içebilirsiniz. Sevdiklerinize yapabilirsiniz. Hem sağlıklı hem nefis bir içecek. Hepinize çokça öneriyorum. Keşke yapıp hepinize gönderebilsem haha. Umarım tarifimi beğenmişsinizdir. Deneyip yorum yaparsanız çok sevinirim. Sormak istediklerinizi yine aşağıya yazarak sorabilirsiniz. Sevgiler.

Yorumlar