Oriflame Cımbız Yorumum

Oriflame Cımbız Yorumum
Oriflame Cımbız Yorumum

Oriflame Cımbız Yorumum

Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere oriflame´in cımbızı hakkında ki yorumumdan bahsedeceğim iyi okumalar.

Biz kızların hatta son zamanlarda erkeklerin bile artık elinde bir adet cımbız bulunmakta. Cımbızın yapısı, ucu, kullanış kolaylığı oldukça önemli. Çünkü bu küçük ürünler aslında oldukça yararlılar ve hayat kurtarıcılar. Hatta eğer kaşlarınızı benim gibi kendiniz alıyorsanız bir cımbız sizin için çok önemli olabilir.

Ben kaşlarımı uzun zamandır kendim alıyorum ve kendim şekil veriyorum. Bu yüzden cımbızlar ve diğer kaş aletleri benim için oldukça önemli. Oriflame´in cımbızı ise yine oriflame kalitesinde. Oriflame cımbızı keskin uçlu ve pratik ve kullanıma uygun. En önemli kısmı ise ürün paslanmıyor. Kendi sitesinde de paslanmaz bir ürün olduğunu belirtmiş bu sayede uzun süre kullanabiliyorsunuz.Yıkadığım temizlediğim çok olmuştur ama hiç bir şekilde sorunla karşılaşmadım. Uzun zamandır kullanıyorum ve bir deformasyona uğramadı. Düzgün bir şekilde tutuyor ve kılları alıyor. Gerçekten kullanımı kolay bir ürün. Cımbızın yüzeyi düz bu yüzden tutuşumu kolaylaştırıyor. Ayrıca sert bir yayının olmaması, yumuşak olması elimin yorulmaması için de çok güzel. (Yaydan kastettiğimi umarım anlamışsınızdır. Tutup bıraktığınızda ki o sertlik.)

Eğer kaş almayı biliyorsanız ve doğru kullanırsanız çok güzel sonuçlar alırsınız. İnternette okuduğum yorumlarda bazı insanlar beğenmemiş ve derisini acıttığını, yara yaptığını gibi şeyler söylemiş. Ben hiç birini yaşamadım bence bu kullanmayı bilmekle alakalı olabilir. Çünkü hiç bir cımbızda sert hareketle almaya çalışmamalısınız o zaman elbette yara veya iz oluşabilir. 

Ben bu ürünü beğenerek ve severek yaklaşık 1-2 yıldır kullanıyorum sizlere de öneririm. Kaşlarımı alırken benim en büyük yardımcım. Eğer siz de kaşlarınızı kendiniz şekillendiriyorsanız bilhassa öneririm. 

Sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız bir cımbız markası var mı? Yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim. Sevgiyle kalın.


Yorumlar

Yorum Gönder

Okuduğunuz için teşekkürler yorum yapmayı ve instagram adresimize uğramayı unutmayın!