Elidor Güçlü Saç Uçları Hindistan Cevizi Yağı Şampuanı Yorumum

Elidor Güçlü Saç Uçları Hindistan Cevizi Yağı Şampuanı kullananlar
Elidor Güçlü Saç Uçları Hindistan Cevizi Yağı Şampuanı


Elidor Güçlü Saç Uçları Hindistan Cevizi Yağı Şampuanı Yorumum

Herkese bir perşembeden merhaba arkadaşlar. Bugün ki yazımız Elidor Güçlü Saç Uçları Hindistan Cevizi Yağı Şampuanı hakkında. Herkese iyi okumalar.

Öncelikle hepimizin bildiği gibi Elidor bu yıl doğanın enerjisi ismiyle 4 yeni ve değişik şampuan çıkardı. Hindistan cevizi yağlı, shea ve kakaolu, limon ve yeşil çaylı son olarakta papatya ve ballı.

İsimler çok şirin ve çok tatlı değil mi? Bence de öyle. Ben bu ürünlerin 3 ünü kullandım. Zamanı geldiğinde sizlerle paylaşacağım. Şimdi yorum zamanı:

En son head and shouldersın bir şampuanını kullanıyordum biliyorsunuz. Merak ederseniz blog da yazısı var. O bittikten sonra değişiklik olsun diyerek yeni bir şampuan arayışına geçtim. Rafta da Elidorun hindistan cevizi yağlı şampuanını görünce bir denesem mi dedim. Ayrıca ailemle tatile çıkacaktık ve şampuanın üstünde ki güçlü saç uçları yazısı da almamı etkiledi. Havuzdu denizdi saçlarımızın yıpranmamasına yardımcı olur düşüncesiyle. Ve kapağı açıp kokladıktan sonra aldım. Çünkü mis gibi kokuyordu. Hindistan cevizi aşığı olmak...

Eğer sizde hindistan cevizinin kokusunu seviyorsanız ve kullanıyorsanız buraya soğuk sıkım hindistan cevizi yağını satın alabileceğiniz bir link bırakıyorum. Buyrunn..

Madem kokusundan başladık kokusundan devam edelim. Şampuanın duştayken kokusu açıkçası suyla birleşince biraz ağır oluyor. Ama yıkayıp çıktıktan sonra saçlarınız çok güzel kokuyor arkadaşlar. Normal de saçımda pek koku kalmaz benim. Fakat bu şampuanda neredeyse diğer güne kadar hindistan cevizinin kokusu çok güzel geliyor. O hissi ve etkiyi çok sevdim. Ordan bir artı puan.


Gelelim diğer bir etkiye. Bu yorumu yaklaşık bir buçuk paketlik bir ürün kullanımı sonunda yazıyorum. Şampuanın isminde de belirttiği gibi ürünün arkasında da saç uçlarına bakım yaptığını ve saçların kırılmasını engellediği yazıyor. Ve eğer mat kuru saçlarınız varsa bu şampuan sayesinde düzeleceğini yazmışlar.

Tatilde de eve geldiğimde de kullandım. Benim bir saç problemim olmadığı için o etkilerini tam net gözlemleyemedim. Ama bir bakım yapmış midir illaki yapmıştır. Sonuçta içinde hindistan cevizi yağı var. Ama dediğim gibi bu konuda ben net bir yorum yapamayacağım.

Bu şampuan da ki tek anlayamadığım ve sevmediğim olay çok fazla saçımı dökmüş olması. Şunu da belirtmek istiyorum ki bu şampuanı tatilde ve şuan tam mevsim geçişinde kullandım, kullanıyorum. Yani belki bu saç dökülmesi şampuanla alakalı değildir. Ama normalden fazla döküldüğünü söylemek istiyorum. Eğer alacak olursanız bunu dikkate alın. Ayrıca bir tek ben değil annemde de aynı olay oldu. Aklınızda bulunsun. Bu konuda daha emin olmak için internetten kullananları aradım ama tam olarak bir yazı bulamadım. Mevsim geçişini şampuana yüklemek istemem ama bende kendi saçımı biliyorsam biraz fazla dökülme yaşadım bu şampuanı kullandığımdan beri.

Veee bu kadar. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım yararlı olmuştur. Eğer almayı düşünüyorsanız bir fikir olmuştur. Ben tekrar alır mıyım gerçekten şuan emin değilim. Ah şu saç dökülme olayı olmasaydı ne güzel anlaşmıştık seninle elidorcuğum ya. Neyse sağlık olsun. Ama hala kokusu muhteşem ve buram buram burnuma geliyor o da ayrı konu.

Elidor Güçlü Saç Uçları Hindistan Cevizi Yağı Şampuanı hakkında ki söyleyeceklerim ve yorumum bu kadar. Eğer kullandıysanız nasıl bir sonuç aldınız? Beğendiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizleri seviyorum sevgiler.

Yorumlar

  1. Gerçekten mi yeni aldım daha kullanmadim gidip değiştirsem mi

    YanıtlaSil
  2. Yararlı bir makale olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ay ben de yeni aldım kokusu yok mu o koku :)) amaaan zaten çok dökülüyor saçlarım... Bu da iyice abartmaz inşallah... Geri vermeyeceğim kullanıp döncem size

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduğunuz için teşekkürler yorum yapmayı ve instagram adresimize uğramayı unutmayın!