Doğal Dudak Bakımı-Kahveli Dudak Peelingi Tarifi

Doğal Dudak Bakımı-Kahveli Dudak Peelingi Tarifi
Doğal Dudak Bakımı-Kahveli Dudak Peelingi Tarifi

Doğal Dudak Bakımı-Kahveli Dudak Peelingi Tarifi

Herkese merhaba! Nasılsınız arkadaşlar, umarım iyisinizdir. Bugün sizlere çok güzel bir dudak peelingi tarifi ile geldim. Bu tarifi daha önce görmüştüm denemek için bekliyordum. Ve sonunda bugün deneyip sizlere yazıyorum. Öncelikle tarifimiz çok doğal ve çok pratik. Ve etkileri de çok güzel. Türk kahvesinin güzel kokusuda sizlerle.

Kahveli Dudak Peelingimiz İçin Malzemeler:

yarım tatlı kaşığı türk kahvesiyarım tatlı kaşığı bal
bir çay kaşığı toz şeker
zeytinyağı

Türk kahvesi, bal ve toz şekeri karıştırıyoruz. Ve kıvamına bakarak biraz zeytinyağı ekliyoruz. Zeytinyağının ölçüsünü karışım peeling kıvamında olacak şekilde eklemelisiniz. Bu kadar basit.
Biliyorsunuz dudak peelingleri bu sıralar çok popüler. Ama evde yapmak kesinlikle daha mantıklı. Evde yapacağınız karışım hem daha doğal hem de daha ekonomik olacaktır. Bu karışım miktarı yaklaşık 2 kullanımlık gelebilir. Eğer küçük bir kabınız varsa onda saklayabilirsiniz. Eğer yoksa ölçüleri biraz daha azaltıp peelingi daha az hazırlayabilirsiniz.

Nasıl uyguladım?

Karışımı hazırladıktan sonra dudaklarıma masaj yapar gibi peelingi 1-2 dakika yaptım ve yaklaşık 5-10 dakika beklettim. Ardından önce pamuğu biraz ıslatıp dudağımı sildim daha sonra da güzelce yıkadım.

Arkadaşlar öyle bir yumuşaklık sağladı ki. Ben gerçekten ilk kez denememe rağmen çok beğendim. Ve kesinlikle bir daha yapacağım. Pürüzsüz ve yumuşacık oldu dudaklarım. Denemenizi çok isterim. Bu peeling hem dudaklarınız da ki ölü hücreleri alacak hem de daha canlı ve güzel gözükmesini sağlayacak. Ayrıca zeytinyağı ve bal da nemlenmesini ve beslenmesini sağlamış oluyor. Bu peelingi yaptıktan sonra isterseniz nemlendirici sürebilirsiniz. Ben tercih etmedim. Orasını size bırakıyorum.

Havaların soğumasıyla başlayan dudak kurumalarına, çatlamalarına bence birebir olacaktır. Ben ihtiyacım oldukça kullanacağım. Doğal olması ve içeriğinin temizliği harika. Ayrıca bu peelingi yaptıktan sonra kahve kokulu dudaklara da hazır olun. Denemenizi çok isterim. Sevgiyle kalın. Güzel günler.


Yorumlar

  1. Vücudunuzdaki ölü deriyi atmak, batıklarınızdan kurtulmak için Türk kahvesi telvesi ile cildinize peeling yapabilirsiniz. Ben yaklaşık bir senedir peeling satın almıyorum ve içtiğim Türk kahvesinin telvesiyle peeling yapıyorum.
    Türk kahvesi telvesinin cildi yenileyici etkisi bende çok işe yarıyor.

    Devamı için bloğumu ziyaret edebilirsiniz: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kimyasalsiz-dogal-bakim-yontemleri/

    Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduğunuz için teşekkürler yorum yapmayı ve instagram adresimize uğramayı unutmayın!