Oriflame Optifresh System 8 Herbal Blend Diş Macunu Yorumum

Oriflame Optifresh System 8 Herbal Blend Diş Macunu Kullananlar
 Oriflame Optifresh System 8 Herbal Blend Diş Macunu

Oriflame Optifresh System 8 Herbal Blend Diş Macunu Yorumum

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere kullandığım Oriflame Optifresh System 8 Herbal Blend Diş Macunu hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim iyi okumalar.

Oriflame'in bir çok ürününü kullanıyorum ve beğeniyorum sizlere hepsinden bahsedeceğim. Bugün kü yorumum ise  oriflame' in 4 farklı diş macunundan yeşil renkli olanı. Yani Oriflame Optifresh System 8 Herbal Blend Diş Macunu. 

Arkadaşlar ürün fırçaladıktan sonra temiz ferah bir his bırakıyor ve o etki gün boyu devam ediyor. Kokusu ve tadı naneli çoğu diş macununda olduğu gibi. Ben genellikle günde bir veya iki kere kullanıyorum. Kullanmaya başladıktan sonra özellikle annem dişlerimin daha parlak ve beyaz göründüğünü söyledi. Aynı zamanda bende ki etkileri diş renk tonunu eşitlemesi. Bu iki etkisinden dolayı 2. ürünü bitirdim ve kullanmaya devam ediyorum.


Bende extra olarak başka bir diş problemi olmadığı için onlara etkisi hakkında yorum yapamayacağım ama bence bir şans verilebilir. Ayrıca oriflame'in ürünlerini çok kullandığım için güvendiğim bir marka diyebilirim. Ben severek kullanıyor ve sizlere de öneriyorum. Kullanan herkesi yoruma bekliyorum.



Yorumlar