Le Petit Marseillais - Beyaz Şeftali ve Nektarin Banyo ve Duş Jeli Yorumum

Le Petit Marseillais - Beyaz Şeftali ve Nektarin  Banyo ve Duş Jeli Kullananlar
Le Petit Marseillais - Beyaz Şeftali ve Nektarin  Banyo ve Duş Jeli


Le Petit Marseillais - Beyaz Şeftali ve Nektarin Banyo ve Duş Jeli Yorumum


Herkese bu güzel cumartesi gününden merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere Le Petit Marseillais markasının Beyaz Şeftali ve Nektarin Banyo ve Duş Jeli hakkındaki yorumlarımı yazıyorum. Iyi okumalar.

Öncelikle ismi çok güzel ve bence söylemesi çok zevkli lö pöti marselye hahah. Bu yüzden bile alınır dermişim.

Şimdi gelelim asıl konumuza: Gerçekten Le Petit Marseillais nin duş jellerinin kokusunun ününü duymayan yoktur herhalde. Mağazalarda koklamaktan bir hal olduğumuz çok güzel bir marka. Ferahlatan doğal kokuları oluyor ve zaten bu kadar popüler olmasının sebebi de kesinlikle bu oldu. Ben de siz gibi her birini kokladıktan sonra en çok Beyaz Şeftali ve Nektarin kokusunu beğendim ve bunu aldım.

Gelelim yorumuma:

Öncelikle arkadaşlar gerçekten harika bir kokusu var şeftalinin ve nektarinin kokusu buram buram duştayken burnunuza geliyor. Bu hissi sevenler için ideal. Banyoyu böyle kokulu duş jellerinin daha keyifli hale getirdiği kesin. Ben tabi ki her duşta kullanmıyorum genelde bakım günlerimde lifle birlikte kullanıyorum. Life duş jelinden döküp o şekilde kullanıyorum. Kokusu gerçekten çok güzel ferahlatıcı. Ben iyi temizlediğini cilde bir tık nem verdiğini düşünüyorum ama aşırı nemlendirme beklemeyin. Tazelik hissi ise kesinlikle veriyor.
Duştan çıktıktan sonra cildim gerçekten yumuşamış oluyor tabi bunda lifin de etkisi vardır ama duş jelinin etkisi de yadsınamaz. Kokusunun kalıcılığına gelecek olursak en fazla bir saat hadi bilemedin 2 saat kalıyor arkadaşlar. Bu benim için aslında bakarsan sorun değil zaten ben o duştaki etkiyi seviyorum. Çıktıktan sonra kokmasa da olur. Ama gün boyu kokusu kalsın istiyorsanız bu isteğinizi karşılamayacaktır. Benim cildimi kurutmadı. Kutusunun üstünde nemlendirir ve tazeler yazıyor bana bu etkileri verdi gerçekten bu ürünü kullandığımda hem cildim yumuşacık ve tazelenmiş oluyor hemde biraz nemleniyor.

Son olarak 
Le Petit Marseillais marka olarak doğaya saygılı olduklarını üretimlerini o şekilde yaptıklarını da sık sık vurguluyor. Detaylı açıklaması kendi sitelerinde var merak ederseniz, ambalajları bile geri dönüştürülebilir şekilde yapıyorlarmış. Ayrıca bitkilerin özlerini de geleneksel yöntemlerle topluyorlarmış. Dediğim gibi merak edenler araştırabilir. Bu ürünün arkasında da yine bitkisel özlü temizleyiciler kullandığı yazıyor. Böyle şeylere dikkat ediyorsanız ki etmeliyiz bence bu ürün yine bizleri mutlu ediyor.

Benim Le Petit Marseillais - Beyaz Şeftali ve Nektarin Banyo ve Duş Jelini ikinci alışım. Bu ürün bitince tekrar alır mıyım büyük ihtimalle alırım diye düşünüyorum. Belki kokusunu değiştirip diğer çeşitlerinden denerim. Siz de Le Petit Marseillais Duş Jellerinden birini kullanıyorsanız yoruma bekliyorum. Duş jeli arayışındaysanız hazır indirimlerde başlamışken sizlere önerebileceğim bir ürün. 

 Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Sevgilerle görüşmek üzere.

Yorumlar

Yorum Gönder

Okuduğunuz için teşekkürler yorum yapmayı ve instagram adresimize uğramayı unutmayın!