Muzlu Yulaflı Harika Toplar

Muzlu Yulaflı Toplar
Muzlu Yulaflı Harika Toplar

Muzlu Yulaflı Harika Toplar

Herkese selamlarrr! Bugün sizlere çok güzel bir tarif ile geldim. Muzlu yulaflı harika toplar. Hem sağlıklı hem kolay hem de inanın ki çok lezzetli. Bir önceki yulaflı hurmalı tarifim kadar güzel oldu ama muz severler bunu daha çok beğenecektir. Ben raw yani çiğ tarifleri çok seviyorum. Benim gibi raw tatlıları seviyorsanız bunu çok beğeneceksiniz. Hemen yapılışına geçelim.

Malzemeler:

 Çiğ fındık
 Yulaf
 1 adet muz
 Kakao
 Tarçın
muz, yulaf, fındık
muz-yulaf-fındık
Kakao, Tarçın
                         Kakao Tarçın

Muzlu Yulaflı Toplar 

Öncelikle yulaf ve çiğ fındığı çekiyoruz küçülene kadar. Yine damak zevkinize göre boyutunu ayarlayabilirsiniz ben un olacak şekilde değilde daha büyük bırakmayı tercih ediyorum. Daha sonra onu bir kaba alıyoruz ve 1 adet muzumuzu çekiyoruz. Muz tamamen çekilecek. Ardından yulaf, fındık ve muzu birleştiriyoruz üstüne dilediğiniz kadar kakao ve tarçın döküyoruz. Tekrar çekiyoruz homojen olarak her şey birbirine karışıyor. İşte bu kadarrrr. Basit ve lezzetli tariflerin hastasıyım.
Elimizle top şekline getirerek bir kaba alalım ve biraz soğumasını bekliyelim. Bu soğuma esnasında daha katı bir hal alıyor toplarımız yulaf suyu çektiği için. Ve ardından kahvenin yanında, sütün yanında yemeye doymayalım!

Yulafın besleyiciliği ve muzun harika tadı birleşiyor. Fındıkta çok yakıştı bu tarife. Eğer evde olan malzemeye göre ceviz yada badem de katabilirsiniz. Hepsi güzel olur. Kakao ve tarçında yine çok güzel bir aroma veriyor.

1 muzu baz alarak diğer malzemeleri göz kararı koydum. Önce biraz koydum daha sonra kıvama göre arttırdım. Sizde bu şekilde yapabilirsiniz. Ben bu gibi toplar yapmayı çok seviyorum. Hem şekersiz hem de sağlıklı çok güzel tatlılar oluyor. Sizinde denemenizi öneririm. Sevgiyle kalın.

Yorumlar

  1. Bu güzel tarif için teşekkürler.Muzlu yulaflı toplar harika görünüyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduğunuz için teşekkürler yorum yapmayı ve instagram adresimize uğramayı unutmayın!